sâmbătă, 22 august 2009

hihi :D

...Ca deh...prima postare...despre mine logic :D
Am aproape 22 de ani, dar nu stiu cand au trecut asa repede. Gradinita, scoala, liceul, si m-am trezit la facultate...La toti ne vine randu'...stiti voi asa numitele " jocuri " ;))... care mai de care. Sunt o fata foarte ambitioasa, curajoasa, si unica in felul meu :P
Cel mai mult detest minciuna si aroganta. Nu-mi plac persoanele care in fata iti sunt prieteni si pe la spate te mananca...Oricum mie prea putin imi pasa de gura lumii...Consider ca atat timp cat " nu traiesc cu lumea, si nu-mi da lumea sa mananc " ...restul faca ce vor :D
Ca hobby imi plac cel mai mult dansul, internetul si excursiile :P
Ca orice tanara am si aspiratii, bineinteles :D ...sa termin masterul si de ce nu un job...
Cam atat...ca apoi aveti cam multe informatii si nu e bine =))=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu